Escola L'Estel

Serveis AFA

L’AFA organitza el conjunt d’activitats extraescolars, el servei d’acollida

i es fa càrrec dels Casals d’estiu.

També organitza la compra centralitzada dels materials i

llibres necessaris per a l’inici de curs.

Casal d'estiu'21

L’AFA organitza cada any un casal d’estiu amb col·laboració amb l’empresa BRUIXOLA per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola.

Descobreix el d’aquest curs…

L'ILLA DEL TRESOR ENCANTAT

GAUDEIX DEL CASAL D’ESTIU L’ESTEL 2021

Aquesta programació està subjecte a les mesures de seguretat dictaminades en cada moment per les autoritats sanitàries competents versus la Covid-19

DATES CASAL: del 23 de juny al 30 de juliol

DATES INSCRIPCIÓ: del 24 d’abril al 7 de maig

ON M’HE D’INSCRIURE?: bruixola.net

AJUTS ECONÒMICS: vacances.barcelona.cat

Activitats extraescolars i servei d'acollida

L’AFA organitza cada any una graella d’activitats extraescolars per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola.

També posa a disposició de les famílies un servei d’acollida al matí i a la tarda per facilitar la conciliació laboral.

S’ha de tenir en compte els aspectes següents:

• No es podran fer activitats extraescolars (inclòs servei de guarderia) si hi ha rebuts pendents de pagament del curs anterior.
  • La forma de pagament és rebut domiciliat. En cas de fer-se amb efectiu, s’ha d’abonar durant els primers 15 dies del primer mes del trimestre de l’activitat.
  • La inscripció a qualsevol activitat per a les famílies que no pertanyen a l’escola o no són socis de l’AFA comporta el pagament d’una matrícula de 20€ per alumne i activitat.

Curs 2020-21

• Aquesta programació està subjecte a les mesures de seguretat dictaminades en cada moment per les autoritats sanitàries competents vers la pandèmia de la Covid-19.
  • Totes les activitats s’inicien la setmana del 5 d’octubre i finalitzen el 18 de juny de 2021.
  • Totes les activitats estan sotmeses a possibles canvis (horari, preu i anul·lació) segons el nombre d’inscripcions.
  • La duració habitual de les activitats és 1 hora, a no ser que s’indiqui altre duració.
  • Anglès, pintura, judo i gimnàstica rítmica tindran un petit cost extra en concepte de material/ equipament. No compreu els quimonos de judo fins parlar amb l’entrenador.
  • En la quota del bàsquet està inclòs el cost de la Mútua esportiva i l’assegurança RC feta a traves de la Federació Catalana de Basquetbol, que cobreix a tots els nens/nenes que facin l’activitat extraescolar de bàsquet.
  • Les activitats marcades (*) poden disposar de BECA / SUBVENCIÓ de l’Ajuntament (podeu veure el tutorial, obtenir els codis beques necessaris i fer la sol·licitud de beca).
  • Per inscriure’s en una activitat cal enviar el formulari d’alta per mail a l’AFA.
  • Per donar-se de baixa d’una activitat cal comunicar-ho per escrit a l’AFA, mitjançant el formulari de baixa.

Programació activitats 2020-21

BÀSQUET

3 a 12 anys

Entrenaments iniciació a les tècniques bàsiques de bàsquet.

NATACIÓ

3 a 12 anys

IO Activitat que busca ensenyar la pràctica de la natació potenciant l’autonomia del nen/a.

JUDO

3 a 12 anys

Entrenaments iniciació de les tècniques bàsiques de judo.

ANGLÈS

Cursos d’aprenentatge d’anglès.

ESCACS

6 a 12 anys

Activitat que busca difondre els escacs com a mètode d’aprenentatge de valors i de realització personal.

SKATING URBÀ

3 a 12 anys

Activitat variada on poden practicar diferents esports urbans en augment.

GIMNASIA RÍTMICA

4 a 12 anys

Activitat que busca endinsar-se en aquest esport tan atractiu i motivador.

PINTURA I DIBUIX

6 a 12 anys

Taller de pintura i dibuix amb l’aprenentatge de diferents tècniques.

SERV. ACOLLIDA

3 a 12 anys

Entrenaments iniciació de les tècniques bàsiques de
judo.

DANSES URBANES

3 a 12 anys

Activitat variada per poder desenvolupar balls urbanss.

Adquisició llibres i material

Cada any facilitem l’adquisició de llibres i material bàsic àescolar per a tots els nens i nenes de l’escola.

S’adquireix a un preu més econòmic pel soci de l’AFA i tot el material el reben el primer dia de classe.

Únicament es podran beneficiar d’aquest sistema les famílies sòcies de l’AFA. Per tant, es verificarà que la família hagi abonat també la quota AFA (veure Informació General).

El sistema de pagament és a través del Banc de Sabadell.