Escola L'Estel

Serveis AFA

L’AFA organitza el conjunt d’activitats extraescolars, el servei d’acollida

i es fa càrrec dels Casals d’estiu.

Concurs de Poema o Relat Curt pel 25N

“EL SILENCI NO ET PROTEGIRÀ” (Audre Lorde)

Concurs  organitzat per l’escola i l’AFA de L’Estel entorn del 25N.

🔶 Busquem textos que ens permetin visibilitzar les violències masclistes

🔸El format és totalment lliure, és a dir, en prosa o vers, sense extensió mínima i amb extensió màxima de 2 pàgines.

La participació està oberta a qualsevol persona, que visqui o tingui relació amb el barri de la Sagrera

🔸Creiem que potser una oportunitat per fer un text de forma individual com adultes o amb els infants per reflexionar entorn les violències masclistes.
🔸Els escrits han de ser enviats al correu electrònic de l’AFA de l’escola L’Estel: afalestel@gmail.com

Concurs de Poema o Relat Curt pel 25N

“EL SILENCI NO ET PROTEGIRÀ” (Audre Lorde)

Concurs  organitzat per l’escola i l’AFA de L’Estel entorn del 25N.

🔶 Busquem textos que ens permetin visibilitzar les violències masclistes

Activitats extraescolars i servei d'acollida

L’AFA organitza cada any una graella d’activitats extraescolars per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola.

També posa a disposició de les famílies un servei d’acollida al matí i a la tarda per facilitar la conciliació laboral.

Aquest servei s’organitza principalment amb Eduactivities.

S’ha de tenir en compte els aspectes següents:

• No es podran fer activitats extraescolars (inclòs servei d’acollida) si la família no és sòcia de l’AFA.
  • La inscripció a qualsevol activitat per a les famílies que no pertanyen a l’escola comporta el pagament d’una matrícula de 20€ per alumne i activitat.

Curs 2022-23

• Totes les activitats s’inicien la setmana del 3 d’octubre  i finalitzen el 22 de juny de 2023 .
  • Totes les activitats estan sotmeses a possibles canvis (horari, preu i anul·lació) segons el nombre d’inscripcions.
  • La duració habitual de les activitats és 1 hora i 15 minuts, a no ser que s’indiqui altre duració.
  • Les activitats esportives per a nens/es de 6 a 12 anys poden disposar de BECA / SUBVENCIÓ de l’Ajuntament.
  • Les inscripcions s’obren l’1 de Juny i per a inscriure’s en una activitat cal fer-ho clickant els enllaços de cada fitxa.
  • Per saber com donar-se de baixa d’una activitat prem AQUÍ.
  • Recomanem consultar les condicions generals.

Casal d'estiu'22

L’AFA organitza cada any un casal d’estiu amb col·laboració amb l’empresa BRUIXOLA per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola.

Descobreix el d’aquest curs…

LES HISTÒRIES DE LA SENYORA ANTONIETA I EL SENYOR PEPITU

GAUDEIX DEL CASAL D’ESTIU L’ESTEL 2022