Escola L'Estel

Serveis AFA

L’AFA organitza el conjunt d’activitats extraescolars, el servei d’acollida

i es fa càrrec dels Casals d’estiu.

Activitats extraescolars i servei d'acollida

L’AFA organitza cada any una graella d’activitats extraescolars per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola.

També posa a disposició de les famílies un servei d’acollida al matí i a la tarda per facilitar la conciliació laboral.

S’ha de tenir en compte els aspectes següents:

• No es podran fer activitats extraescolars (inclòs servei de guarderia) si hi ha rebuts pendents de pagament del curs anterior.
  • La forma de pagament és rebut domiciliat. En cas de fer-se amb efectiu, s’ha d’abonar durant els primers 15 dies del primer mes del trimestre de l’activitat.
  • La inscripció a qualsevol activitat per a les famílies que no pertanyen a l’escola o no són socis de l’AFA comporta el pagament d’una matrícula de 20€ per alumne i activitat.

Curs 2021-22

• Aquesta programació està subjecte a les mesures de seguretat dictaminades en cada moment per les autoritats sanitàries competents vers la pandèmia de la Covid-19.
  • Totes les activitats s’inicien la setmana del 4 d’octubre i finalitzen el 17 de juny de 2022.
  • Totes les activitats estan sotmeses a possibles canvis (horari, preu i anul·lació) segons el nombre d’inscripcions.
  • La duració habitual de les activitats és 1 hora, a no ser que s’indiqui altre duració.
  • Anglès, pintura, judo i gimnàstica rítmica tindran un petit cost extra en concepte de material/ equipament. No compreu els quimonos de judo fins parlar amb l’entrenador.
  • En la quota del bàsquet està inclòs el cost de la Mútua esportiva i l’assegurança RC feta a traves de la Federació Catalana de Basquetbol, que cobreix a tots els nens/nenes que facin l’activitat extraescolar de bàsquet.
  • Les activitats esportives per a nens/es de 6 a 12 anys poden disposar de BECA / SUBVENCIÓ de l’Ajuntament.
  • Per inscriure’s en una activitat cal fer-ho clickant aquest enllaç .
  • Per donar-se de baixa d’una activitat cal comunicar-ho per escrit a l’AFA, mitjançant el formulari de baixa.

Programació activitats 2021-22

BÀSQUET

6 a 12 anys

Entrenaments iniciació a les tècniques bàsiques de bàsquet.

NATACIÓ

3 a 12 anys

Activitat que incentiva la pràctica de la natació potenciant l’autonomia del nen/a.

JUDO

3 a 8 anys

Entrenaments iniciació de les tècniques bàsiques de judo.

ANGLÈS

3 a 12 anys

Cursos d’aprenentatge d’anglès per a totes les edats. Dues propostes en diferents horaris.

ESCACS

4 a 12 anys

Activitat que busca difondre els escacs com a mètode d’aprenentatge de valors i de realització personal.

SKATING URBÀ

4 a 12 anys

Activitat per a practicar el patinatge urbà.

GIMNASIA RÍTMICA

4 a 12 anys

Activitat que busca endinsar-se en aquest esport tan atractiu i motivador.

DIBUIX I PINTURA

6 a 12 anys

Taller de pintura i dibuix amb l’aprenentatge de diferents tècniques.

ROBÒTICA

5 a 12 anys                                        NOVA

Programació de videojocs, impressió 3D i robòtica. Imprescindible per a les noves generacions.

DANSES URBANES

4 a 12 anys                                       NOVA

Activitat per descobrir i experimentar amb els diferents estils de danses urbanes i endinsar-se en de la cultura “hip-hop”.

INICIACIÓ MUSICAL

3 a 5 anys                                        NOVA

Activitat que busca mitjançant el joc i les cançons introduir conceptes bàsics com el ritme, melodia i moviment.

CIRC

6 a 12 anys                                       NOVA

Endinsa’t en el fantàstic món del circ amb l’aprenentatge de diferents tècniques: malabars, equilibris, acrobàcies, aeris, equilibris acrobàtics,… No et venen ganes de començar?

FUTBOL SALA

4 a 12 anys

Activitat que busca endinsar-se en aquest esport tan atractiu i d’equip.

TENNIS

4 a 12 anys                                      NOVA

Activitat per a iniciar-se o perfeccionar aquest esport de raqueta amb aprenentatge basat en el joc dinàmic.

PING

PONG

6 a 12 anys                                       NOVA

Activitat per a iniciar-se o perfeccionar en aquest divertit i mogut esport de raqueta.

BATUCADA

Familiar                                            NOVA

Descobreix aquest ritme brasiler d’influències africanes, generalment interpretat en grup. Es caracteritza pel seu estil repetitiu i el seu ritme accelerat. Prova i no pararàs!

SERVEI ACOLLIDA

3 a 12 anys

Si teniu problemes de conciliació horària amb la vostra feina, aprofiteu aquest servei que us ofereix l’AFA.

casalet de juny

Aquesta programació està subjecte a les mesures de seguretat dictaminades en cada moment per les autoritats sanitàries competents versus la Covid-19

DATES CASAL: del 7 al 22 de juny

HORARIS: de 15:30 a 16:30

PREU: 18,54€

DATES INSCRIPCIÓ: a partir segona quinzena de maig

ON M’HE D’INSCRIURE?  cet10.com

Casal d'estiu'21

L’AFA organitza cada any un casal d’estiu amb col·laboració amb l’empresa BRUIXOLA per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola.

Descobreix el d’aquest curs…

L'ILLA DEL TRESOR ENCANTAT

GAUDEIX DEL CASAL D’ESTIU L’ESTEL 2021