L’ASSOCIACIÓ LA FORMEM TOTS!

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes), està formada per tots els pares i mares dels nens/es de l’escola i per tant vosaltres podeu ser uns d’ells.

Només cal que us associeu

L’AFA és un membre més de la comunitat educativa i és un element fonamental per al creixement i la millora de l’Escola. Ens mou la voluntat i la il·lusió de treballar en la defensa i millora de la qualitat de l’ensenyament públic per als nostres fills/es.

Podeu participar de moltes maneres:

• Participant activament a les assemblees.
  • Formant part de la Junta.
  • Oferint la vostra experiència o habilitats a les comissions diverses creades.
  • O col·laborant esporàdicament en alguna activitat que precisa un esforç o coneixement complementari.

ON ESTEM PRESENTS?

A l‘Escola, per donar un cop de mà en el que calgui.

Al Consell Escolar, amb un representant.

A la coordinadora de les AFA del districte de Sant Andreu.

A la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya ( FAPAC )

Al cas de totes les disposicions que s’emeten des del Departament d’Ensenyament per conèixer millor els nostres deures i drets i, així, poder exercir-los.

En contacte permanent amb l’Ajuntament , no sols en l’aspecte educatiu, sinó també en altres com la seguretat i la infraestructura viària

Diàriament a la porta de l’escola, per copsar les inquietuds dels que veniu a recollir als vostres fills/es, o si teniu que traslladar algun dubte o neguit li podeu dir als matins i a la tarda a la Carla que es troba al despatx de l’AFA.

QUINES ACTIVITATS FEM?

Us destaquem les activitats principals que es realitzen:

• Servei d’acollida de matí i de tarda.
  • Organització de les activitats extraescolars.
  • Contractació dels casals d’estiu.
  • Col·laboració en: Nadal, Carnestoltes, Jocs Florals de Sant Jordi, festa final de curs,…
  • Participació als actes, fires i tradicions de la vida del barri.
  • Canal de comunicació amb la Direcció per transmetre inquietuds i qüestions de les famílies.
  • Participació activa al Consell Escolar.

ASSOCIA'T

Per a la realització de tot això, és important la col·laboració de tots a través de l'associació anual de la família a l'AFA.

Us recordem que només es podrà fer ús dels serveis que ofereix l’AFA si s’ha abonat la quota.

Us demanem ompliu aquest formulari per contactar amb vosaltres durant el curs i facilitar-vos informacions que poden ser del vostre interès.

QUOTA ANUAL X FAMÍLIA

Pel curs 2021-2022 és de 50€ per família. El pagament s’ha de fer efectiu al Banc Sabadell  —>  IBAN: ES97 0081 0371 1900 0124 9128

Es pot fer per les següents 3 opcions:

01. Transferència bancària

02. Caixer automàtic amb qualsevol targeta (sense comissió, introduinet el codi 1677 a  “pagaments a tercers”)

03. En Oficina (+propera Av. Meridiana, 274)

Cal fer constar els cognoms de la família i el curs del fill/a o fills/es

ÒRGANS DE GOVERN
ASSEMBLEA

És l’òrgan sobirà de l’Associació, que es reuneix com a mínim un cop l’any i està format, amb igualtat de drets, per tots els socis i les sòcies que s’hi reuneixen

JUNTA GESTORA

S’encarrega de la coordinació i gestió de tota l’activitat de l’AFA.

COMISSIONS

Són grups de treball constituïts amb un objectiu concret. Actualment hi ha:

– Extraescolars

16:30 h. a 18:00 h

TELÈFON I CORREU

afalestel@gmail.com

Tens alguna pregunta per l’AFA?