COMUNITAT DE GRANS

Escena en joc i periodisme a l’escola l’estel!

El projecte pedagògic Escena en Joc, impulsat per l’Escola Estel i la Nau Ivanow, proposa per a cada curs escolar una disciplina de treball amb professionals de les arts escèniques: música i moviment, escenografia, il·luminació, caracterització, interpretació, producció… i periodisme. Els alumnes de sisè han treballat el periodisme cultural documentant el treball dels altres cursos a partir de notícies, cròniques i entrevistes.

Durant cinc sessions amb el periodista Jordi Bordes, l’alumnat ha treballat els fonaments dels diversos gèneres periodístics i els ha posat en pràctica, assistint a tallers i espectacles i entrevistant tant als professionals de les arts escèniques com als alumnes participants. Aquestes accions s’han complementat amb un taller de improvisació teatral a càrrec de l’actriu Joana Cortils.

Finalment, tots els textos generats s’han maquetat i publicat en una publicació en paper: el quadern “Som Ivanow, som l’Estel”.