Escola l'Estel

Racons

Aquí trobareu informació sobre la nostra manera de treballar a través dels diferents racons que fem a l’escola.

COM HO FEM?

Els Racons

A l’escola comencem a treballar amb aquesta metodologia d’ençà que els alumnes arriben a l’escola a P3. Els tallers, racons i camins ens permet treballar diferents àmbits i continguts d’una forma més manipulativa i vivencial. Alhora, ens dóna la possibilitat de fer grups reduïts que permeten una atenció més individualitzada dels nostres alumnes.

Grups Reduïts

Racons

El treball per RACONS DE LLENGUA  a l’escola està basat en la teoria del Dr. Howard Gardner sobre les vuit maneres de conèixer el món. Una interpretació d’aquesta  teoria que possibilita treballar i estar en contacte amb les vuit intel·ligències és a través del treball per racons.
Aquests racons de llengua permeten que els infants puguin realitzar de manera simultània diferents activitats de tipus
cognitiu, manipulatiu i simbòlic relacionat amb les diferents dimensions de l’àmbit lingüístic. Aquesta manera de
treballar implica una metodologia més creativa i flexible, en la que el rol del mestre es dinamitzar els aprenentatges i proporcionar oportunitats per que els alumnes puguin explorar i fer créixer els seus coneixements.

Anys

Professors