El dimecres 10 de maig, els alumnes de 4t van fer un taller del projecte del relleu consistent en l’elaboració de dues maquetes partint del dibuix realitzat de l’Everest per dos alumnes de la classe. Van venir 6 pares i mares a ajudar-nos. Primer l’Oriol ens va explicar amb un powerpoint què eren les corbes de nivell i com podíem traspassar el que estava dibuixat en corbes de nivell a maqueta en 3 dimensions. Després vam fer 2 grups i amb l’ajuda de la Rosa, l’Elena, l’Alícia, Juan Carlos, l’Enrique i l’Oriol vam començar a tallar els cartrons que havíem recollit seguint les diferents corbes de nivell, després els vam enganxar i finalment els vam pintar amb temperes.
Va ser un repte i vam treballar de valent! Però vam aconseguir fer les maquetes del nom de la nostra classe, n’estem molt orgullosos!
Gràcies pares per la vostra valuosa ajuda!