Com en els darrers cursos, l’Enric i l’Anna, dos mestres escaquers, venen a L’Estel per ensenyar a jugar a escacs als nostres alumnes de 3r i 4t. Amb aquest curset, d’una setmana de durada, els Raiers s’han iniciat en el moviment de les peces i el coneixement de les normes del joc. Els de 4t per la seva banda, repeteixen el taller i s’endinsen en el coneixement de l’estratègia del joc, inicien l’anotació de jugades i el treball de coordenades del tauler. A més els alumnes de la classe de l’Everest, a finals de curs es trobaran amb alumnes d’altres escoles que també han fet el segon any del taller per jugar partides i posar a prova tots els coneixements adquirits.

Aquests cursets permeten que tots els alumnes de l’escola a partir de 3r siguin capaços de jugar a aquest joc tan antic. Així tots estaran a punt per quan arribin a 5è i 6è i segueixin amb els escacs en els Tallers Matemàtics.

Aquí hi podreu trobar més imatges.