La vida a L’Estel es paralitza durant una setmana per treballar un tema concret a través del projecte d’escola. Aquest curs hem decidit que treballar el turisme sostenible a través del projecte “ESTIMEM ALLÒ QUE CONEIXEM:VIATGEM JUNTS!

Treballem aquest tema per mitjà de diversos tallers d’aprenentatge durant una setmana amb l’ajuda i participació de les famílies dels nostres alumnes i de les alumnes de pràctiques. Una setmana després, coincidint amb la celebració de la Diada de Sant Jordi, realitzem una jornada de portes obertes a les famílies perquè puguin veure els treballs fets pels seus fills i per les seves filles.

Educació Infantil

Escriptura d’arreu del Món.

Decoració de terrisses; pa amb tomàquet i porró.

Taller de teixits del món.

Dansant pels països.

Taller de “henna”.

Taller d’instruments: el tamborí.

Cicle Inicial

Taller en anglès: “Welcome to the airport”

Taller de música: robes i danses del món.

Taller Jules Verne: “La volta al món en 80 dies”.

Taller gastronòmic: cuines del món.

Cicle Mitjà

Taller danses del món.

TZICURI: mandales de llana.

Cicle Superior

Taller de jocs del món.

Taller de danses del món.

Tots plegats al pati vam gaudir dels balls de les pel·lícules de Bollywood.

Finalment, es va acabar la setmana de tallers i projecte amb una festa Holi de colors ..

Ara ja queda poc per esperar un nou projecte d’escola, fins aviat!..