CURS 21-22

PROJECTE ARA ART-escena en joc

Fa uns mesos ens vam posar en contacte amb la Nau Ivanow de la Sagrera per proposar-los de realitzar un projecte de caire pedagògic per apropar als infants de l’escola les arts escèniques en totes les seves vessants, tant artístiques com tècniques.

Des de la Nau, la proposta els va semblar molt interessant i els va resultar molt il·lusionant poder col·laborar amb una escola del barri per tal que l’alumnat pugui descobrir les arts escèniques des de diferents aspectes i enriquir-nos així mútuament.

Aquest mes d’abril la Marta, com a directora de l’escola, ha participat en les jornades d’Educació i Cultura per tal d’explicar el projecte de l’escola amb la Nau! Podeu veure el vídeo al final d’aquesta entrada aproximadament a les dues hores i nou minuts de reproducció!

Si voleu saber més sobre aquest nou projecte de l’escola feu clic en els següents documents!