Educació Artística: Visual i plàstica

“Totes les que he sigut”

“El treball de Fina Miralles (Sabadell, 1950) trenca amb les propostes academicistes que s’ensenyaven a les escoles d’art de l’època i anb les formes de comportament establertes.

La seva pràctica reconfigura el concepte de l’artístic, dns d’aquesta multiplicitat d’actituds que desdibuixen el que la histografia tradicional havia englobat sota l’epígraf d’art conceptual.

La història de l’art ha adscrit la producció de Miralles al conceptual, al “land art” o fins i tot al feminisme, sense atendre l’amplotud i complexitat de les seves propostes, que desborden els límits d’aquestes etiquetes. Potser per aquest motiu la seva obra és tan poc coneguda en l’àmbit internacional i per això, nosaltres l’hem volgut obrir les portes de la nostra escola.

“Ser artista no és una vocació, ni una devoció, no una professió; no ho saps, però tot t’hi empeny i et porta a ser qui ets”

Aquí teniu una petita mostra fotogràfica.