“Va ser un petit pas per a un home, però un gran salt per a la humanitat. Més o menys així ho va dir l’astronauta Neil Armstrong quan, aquell 20 de juliol de 1969, aviat farà 50 anys, es va convertir en el primer humà a trepitjar la Lluna.”

Durant la setmana de l’1 al 5 d’abril  hem treballat continguts i hem fet tallers d’aprenentatge relacionats amb l’espai, l’univers, la lluna, l’astronomia … una mica de tot i com sempre agraïm la col.laboració de les famílies.

Decoració de l’escola.

Tallers d’Educació Infantil.

També vam gaudir d’una activitat relacionada amb el Projecte d’escola en un planetari bombolla!

A Educació Infantil vam dedicar 5 matins a la realització dels tallers en família sobre el nostre projecte d’escola, un any més, moltes famílies heu col·laborat i participat, moltes gràcies!

En el link del dossier que trobareu tot seguit ..  podreu veure com els vam dur a terme.

tallersinfantildossier

Tallers Cicle Inicial.