Visita al Mercat de Felip II (Educació Infantil i Cicle Inicial)

Els nens i nenes de P4, P5 i Cicle Inicial varem fer una visita al mercat de Felip II per preparar la festa de la Castanyada!

Vam fer un passeig per veure les parades que hi ha i comprar les fruites que necessitàvem i ens ho vam passar molt bé!

La fruita de la tardor a l’escola

Amb la fruita a l’escola i tallada per un grup de famílies voluntàries, vam preparar-nos per fer un gran i saludable esmorzar. Aquest cop els nens i nenes de la classe de Xaloc (els de 3r) es van posar els guants i davantals per repartir tot tipus de fruita i altres aliments de la tardor (raïm, mandarines, plàtans, magranes, xirimoies, moniatos, fruits secs, poma, pera…). La resta d’alumnes de l’escola van anar passant per torns pel nostre mercat improvisat al vestíbul a recollir les que més els agradava.  Les Formigues de P4 i les Marietes de P5 baixaven cofois de la mà dels seus padrins els Tecnòlegs de i els alumnes de que han triat el nom de Tecnologia Cinematogràfica. Els de 4t, classe de la Tramuntana, estrenaven fillols i feien la primera de les moltes activitats conjuntes que faran amb els seus fillols, els Bombers de P3. Els darrers en omplir els seus bols de fruita van ser els nens i nenes de la classes de l’Arc de Sant Martí (1r) i d’Egipte (2n).

Castanyes i pastissos

A la tarda ens vam tornar a reunir al pati per degustar castanyes i els magnífics i terrorífics pastissos que les famílies de tota l’escola van preparar per l’ocasió. Va ser el torn dels nois i noies de 6è que es van engalanar per l’ocasió. Alguns servint pastissos amb guants i davantals i altres disfressats de castanyeres i castanyers per repartir les castanyes.