Ens hem plantejat mai com serà la Terra d’aquí a 80 anys?

El passat dimecres 16 d’octubre els delegats verd de 3r a 6è de Primària, com a representants de l’escola, van assistir a l’Acte de signatura del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2012-2022. La celebració va tenir lloc al Saló de Cent de l’Ajuntament, juntament amb representants de 63 centres més que inicien o també renoven el seu projecte triennal.

L’acte va girar entorn de l’emergència climàtica i les prediccions per a l’any 2100, que auguren , si no fem res per evitar-ho, inundacions, sequeres i condicions climàtiques extremes que augmentaran progressivament, provocant migracions i greus afectacions al planeta i a la nostra qualitat de vida.

Els delegats verds que van assistir a l’Acte van entendre que hem d’actuar des d’ara per aturar i revertir aquesta situació i això és el que van informar al dia següent a tots els alumnes de l’escola, que també volen treballar per tenir cura del nostre planeta i millorar el nostre futur ambiental.

Petit recull fotogràfic …

Vídeo de l’exposició realitzada a l’escola….