Escola l'estel

Tour virtual
2 i 4 de Març

portes obertes

Les portes obertes d’aquest curs es duran a terme de forma presencial els dies dissabte 2 de març i el dilluns 4 de març.

El dissabte 2/3 l’horari serà d’11:00 a 13:00. La jornada consistirà en una presentació de la nostra manera de treballar a l’escola, en format de xerrada. Després podreu experimentar les diferents metodologies que vertebren el nostre projecte educatiu fent una volta pels diferents espais.

Per a poder venir a les portes obertes del dissabte 2/3 us heu d’inscriure al formulari que teniu al final d’aquesta pàgina. Cal que ompliu tots els apartats del formulari!

El dilluns 4/3 les portes obertes es realitzaran en grups, en horari lectiu de 15:00 – 16:15. La jornada consistirà en una visita pel centre per a observar com és el dia a dia amb infants, i un petit torn de preguntes. Per a poder venir el dia 4/3 us heu de posar en contacte per telèfon o mail i us donarem el vostre torn horari.

Telèfon: 933511698

Mail: a8043474@xtec.cat

A continuació, podeu gaudir d’un vídeo del dia a dia a l’escola, els camins d’aprenentatge, el Museu de L’ Estel i el PROJECTE D’ESCOLA – ESCENA EN JOC.

Si teniu algún dubte podeu contactar amb nosaltres al: 93.351.16.98

Us esperem!

El nostre projecte educatiu!

Si voleu conèixer com treballem a l’escola, aquí teniu un tastet dels tallers, camins i racons.

l’ESCOLA I ELS ESPAIS

TOUR VIRTUAL

Us convidem a conèixer les diferents àrees i instal·lacions de l’escola. Ara teniu disponible un Tour Virtual d’allò més complert. Podreu veure la planta baixa, el gimnàs, la comunitat de grans, de mitjans i de petits. També podreu veure el pati! D’aquesta manera podreu descobrir tots els espais de la nostra escola. Esperem que us agradi molt! Feu molts clics i no us deixeu cap detall!

qUI SOM?

El Dia a Dia a l’Estel

Podeu veure un seguit de vídeos que defineixen el dia a dia a l’escola. Al primer veureu el dia a dia a l’escola. I en el segon us ensenyem una mostra dels nostres CAMINS. També podeu veure un petit resum del PROJECTE D’ESCOLA – ESCENA EN JOC, que conjuntament amb els CAMINS són els eixos vertebradors de la metodologia i de l’escola.

Xerrada de Portes Obertes

Formulari d’Inscripció