Durant una bona estona en Manel ens van explicar quins eren els serveis que oferia la Biblioteca, com el préstec de llibres, CD’s de música i altres materials audiovisuals. Es poden agafar fins a 15 llibres i fins a 5 unitats de CD o DVD durant un mes.

A la Biblioteca també es pot anar a fer treballs en grup i a utilitzar els ordinadors.

Els alumnes teníem preparades unes preguntes sobre el funcionament de la Biblioteca que li vam plantejar,  i també ens va explicar un conte.

Vam estar una estona a l’espai infantil on vam poder mirar i llegir algun llibre i també triar llibres d’informació sobre els animals per començar el nostre projecte de treball a l’escola.

Més tard ens van ensenyar els diferents espais de la Biblioteca, com l’espai internet (amb alguns ordinadors), la sala gran de lectura,  la Sala d’Actes per fer diferents activitats culturals…

Tots els companys de l’aula ens havíem fet el carnet de la Biblioteca i vam agafar dos llibres en préstec.

Per acabar el matí vam fer una visita a l’hort urbà que hi ha al costat de la Biblioteca.

Ara ja sabem on trobar material de consulta al nostre barri. De ben segur que ho aprofitarem.

El Manel, que és el responsable de la biblioteca, ens va felicitar perquè ens havíem organitzat i havíem preparat preguntes molt interessants sobre aquest equipament cultural del barri.