Escola L'Estel

Serveis AFA

L’AFA organitza el conjunt d’activitats extraescolars, tardes de jocs en família  (l’Estel Juga) , tallers i xerrades per a la comunitat educativa  ( l’Estel en Família) . També es fa càrrec dels Casals d’estiu i l’acollida dels infants.

L' Estel en família

CICLE ANUAL DE XERRADES I TALLERS FAMILIARS

Les temàtiques escollides seran diverses, sempre tenint en compte les necessitats que ens feu arribar des dels formularis online enviats. per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola. Formulari inscripció Xerrada Sexualitat infantil  9/10/23:

Els objectius són :

• Oferir un servei formatiu  a les famílies de l’escola.
  • Compartir el coneixement i neguits de la criança.
  • Acompanyar les famílies a posar mirada conscient i respectuosa amb les necessitats dels infants.

L'estel juga

TARDES DE JOC EN FAMÍLIA

• Un espai creat amb la intenció de buscar moments compartits, on les famílies puguem jugar plegades a jocs de taula.

• El primer divendres de cada mes, de 17h a 19h.

Comencem la partida… ?

Activitats extraescolars i servei d'acollida

L’AFA organitza cada any una graella d’activitats extraescolars per a totes les edats dels nens i nenes de l’escola.

També posa a disposició de les famílies un servei d’acollida al matí i a la tarda per facilitar la conciliació laboral.

Aquest servei s’organitza principalment amb Eduactivities.

S’ha de tenir en compte els aspectes següents:

• No es podran fer activitats extraescolars (inclòs servei d’acollida) si la família no és sòcia de l’AFA.
  • La inscripció a qualsevol activitat per a les famílies que no pertanyen a l’escola comporta el pagament d’una matrícula de 20€ per alumne i activitat.

Curs 2023-24

• Totes les activitats s’inicien la setmana del 3 d’octubre  i finalitzen el 22 de juny de 2023 .
  • Totes les activitats estan sotmeses a possibles canvis (horari, preu i anul·lació) segons el nombre d’inscripcions.
  • La duració habitual de les activitats és 1 hora i 15 minuts, a no ser que s’indiqui altre durada.
  • Les activitats esportives per a nens/es de 6 a 12 anys poden disposar de BECA / SUBVENCIÓ de l’Ajuntament.
  • Les inscripcions s’obren el 6 de Juny i per a inscriure’s en una activitat cal fer-ho revisant el document informatiu.
  • Per saber com donar-se de baixa d’una activitat prem AQUÍ.
  • Recomanem consultar les condicions generals.

Casal d'estiu'23

L’AFA organitza cada any un casal d’estiu, per a totes les edats i per a tots els nens i nenes de l’escola.

Aquest curs 22-23 comptarem amb l’empresa 7 d’Aventura.

CASAL D'ESTIU '23

**REUNIÓ INFORMATIVA 12 Abril a les 17h**

DATES CASAL:  del 26 de Juny’23 al 28 de Juliol’23

DATES INSCRIPCIÓ: del 17 d’Abril al 15 de Maig .

AJUTS ECONÒMICS: vacances.barcelona.cat