Serveis

Tots els serveis descrits a continuació són oferts per l’AMPA i a nivell general cal destacar:

• No es podran fer activitats extraescolars (inclòs menjador i servei de guarderia) si hi ha rebuts pendents de pagament del curs anterior.
  • La forma de pagament és rebut domiciliat. En cas de fer-se amb efectiu, s’ha d’abonar durant els primers 15 dies del primer mes del trimestre de l’activitat.
  • La inscripció a qualsevol activitat per a les famílies que no pertanyen a l’escola o no són socis de l’AMPA comporta el pagament d’una matrícula de 20€ per alumne.

Casals

L’AMPA també gestiona l’organització de casals, durant les èpoques de vacances.

CASAL I COLÒNIES D’ESTIU 2017, en col·laboració amb la Brúixola

PREUS + FULL SOL·LICITUD CASAL FULL SOL·LICITUD COLÒNIES + INFORMACIÓQUÈ PORTAR A LES COLÒNIES

CASALET DE JUNY 2017, en col·laboració amb la Fundació CET 10

PREUS + FULL SOL·LICITUD CASALET

Menjador escolar

La Fundació CET10 i l’empresa Endermar s’encarreguen de les hores de menjador a l’escola. Consulta la normativa, preus i menús de cada mes a:+ INFORMACIO

Acollida

El servei d’acollida o guarderia permet als nens i nenes entrar o sortir abans de l’horari escolar i té aquest preu i horaris:

• Matins: de 7:30h a 9:00h.
    • Tarda: de 16:30h a 18:00h
    • PREUS

Activitats extraescolars

Us recordem alguns aspectes a tenir en compte:

• Totes les activitats s’inicien la setmana del 3 d’octubre.

• Les activitats que comencin més tard de les 16:30 disposaran de guarderia pre-activitat (15€/trimestre).

• En funció de la demanda els horaris podran variar en el mateix dia una franja de 30 minuts.

• En el cas de que no hi hagi un mínim d’alumnes en una activitat, es desestimarà.

• Durant la setmana del 18 al 30 de setembre es faran classes de portes obertes d’algunes activitats per provar-les.

• Per donar-se de baixa de les activitats cal comunicar-ho per escrit a l’AMPA. Per a que no es cobri el rebut, les activitats trimestrals s’ha de donar de baixa 1er trimestre (3 al 9 d’octubre), 2on trimestre (5 al 11 de desembre) i 3er trimestre (6 al 12 de març de 2017); i si l’activitat és de pagament mensual abans del dia 25 de cada mes. Fóra d’aquests terminis es cobrarà el rebut complert.

FULL D’INSCRIPCIÓ 2016 GRAELLA D’ACTIVITATS 2016/17 HORARIS CLOENDES 2016/17

Les activitats ofertades per aquest 2016 són:

Escola l'Estel_acollida
Escola l'Estel_servei