MOSTRA DE PRODUCCIONS AUDIOVISUALS

Aprenent altres formes de comunicar

L’escola participa en la Mostra de Produccions Audiovisuals de Sant Andreu amb el suport tècnic de Teleduca.

Aquest projecte es realitza a 5è a partir d’un tema, que serà la idea que acollirà la producció. Enguany el tema triat pels organitzadors ha estat “L’aigua”

El treball a l’aula consisteix en :

• Sensibilitzar als alumnes en el tema (tutoria)

• Treballar l’escriptura en equip (llengua)

• Aprendre la metodologia de l’escriptura dels guions.

• Fomentar el treball en equips per aprendre decisions

• saber organitzar-se establint rols dins del grup per fer servir storyboards, gravar i editar les seves produccions.

La cloenda de la mostra, és un dia molt important; ja que tots els alumnes de les escoles participants es troben per visionar per primera vegada les seves produccions en forma de petits curtmetratges.

A la dreta podeu visionar els curts que han realitzat els alumnes de 5è de L’Estel durant el curs 2016-2017. I com a novetat, en aquest enllaç  hi podreu veure un reportatge de la Mostra de Produccions dins del programa Catakrac que es va emetre el passat 18 de juny (a partir del minut 6:18).

HUMANS VS ZOMBIS

EL MISTERI DE L'AIGUA VERDA