Després de força anys, tornem a fer colònies i els alumnes de la classe de l’Everest han estat els primers en gaudir-les.

En un entorn meravellós i amb la companyia de mestres i alumnes, els nois i noies de 4t han gaudit d’unes més que esperades colònies. La feina i preparació prèvia i els nervis dels moments abans de marxar van donar pas a dos dies d’una experiència inoblidable per a tots ells. Tots els alumnes de la classe hi van assistir i aquest fet va reforçar encara més el seu vincle.

Un viatge en autocar de poc més d’una hora de durada i ja eren a Can Caballé a L’Estanyol (Girona). Arribarda sense problemes i a punt per deixar les motxilles a les habitacions i disposats a gaudir al màxim de cada activitat (tir amb arc, caminades per la muntanya, recerca paleolítica, joc de nit, etcètera).

Tot plegat un èxit, la casa i el menjar els van agradar molt i en tornar comentaven amb il·lusió que sempre recordaran les colònies de 4t i ja compten els dies que els queden per tornar-hi a 6è!