BENVINGUDA

Una associació oberta a tothom

fondo-2

L’AMPA, formada per la Junta Directiva i pels socis, és un membre més de la comunitat educativa, juntament amb els mateixos alumnes, professors i personal no docent i és un element fonamental per al creixement i la millora del Centre.

Som un grup de pares que volen participar en l’educació dels nostres fills amb la il·lusió de treballar en la defensa i millora de la qualitat de l’ensenyament públic.

L’AMPA no és Patrimoni exclusiu de quatre pares!

L’Associació la formem i la formeu tots!

Ampastifa’t és el reclam que us llancem per formar part activa de l’Associació. Podeu:ampastifat

• – participar activament a les assemblees
  • – rellevar els membres de la Junta quan acabin els mandats
  • – oferir la vostra experiència o habilitats per mitjà de la bossa de pares i així, col·laborar esporàdicament  en alguna  activitat que precisa un esforç o coneixement complementari.
  • – formant part de les diverses comissions constituïdes per a objectius concrets (el butlletí, festes, web,…)

No permeteu que la feina recaigui sempre sobre els mateixos.

• ON ESTEM*a l‘Escola , per donar un cop de mà en el que calgui.
  • *al Consell Escolar.
  • *a la coordinadora de les AMPA del districte de Sant Andreu, on ens reunim cada trimestre per tractar problemàtiques comunes.
  • *al cas de totes les disposicions que s’emeten des del Departament d’Ensenyament per conèixer millor els nostres deures i drets i, així, poder exercir-los.
  • *diàriament a la porta del col·le, per copsar les inquietuds dels que veniu a recollir els nens
  • *promovent reunions amb els pares delegats de classe per recollir problemàtiques més concretes.
  • *a la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya ( Fapac )
  • *en contacte permanent amb l’Ajuntament , no sols en l’aspecte educatiu, sinó també en altres com la seguretat i la infraestructura viària.