BENVINGUDA

Una associació oberta a tothom

L’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes), està formada per tots els pares i mares dels nois/es de l’escola, per tant vosaltres podeu ser uns d’ells. Només cal que us feu a la família sòcia.

L’AFA és un membre més de la comunitat educativa, juntament amb els mateixos alumnes, professors i personal no docent i és un element fonamental per al creixement i la millora de l’Escola. Ens mou la voluntat i la il·lusió de treballar en la defensa i millora de la qualitat de l’ensenyament públic per als nostres fills/es. Però,

L’AFA no és Patrimoni exclusiu de quatre pares!

L’Associació la formem i la formeu tots!

I podeu participar de moltes maneres:

→Participant activament a les assemblees

→Rellevant als membres de la Junta quan acabin els mandats

→Oferint la vostra experiència o habilitats per mitjà de la participació en les comissions diverses creades així com, col·laborar esporàdicament  en alguna activitat que precisa un esforç o coneixement complementari.

No permeteu que la feina recaigui sempre sobre els mateixos.

• ON ESTEM*a l‘Escola , per donar un cop de mà en el que calgui.
  • *al Consell Escolar.
  • *a la coordinadora de les AFA del districte de Sant Andreu, on ens reunim cada trimestre per tractar problemàtiques comunes.
  • *al cas de totes les disposicions que s’emeten des del Departament d’Ensenyament per conèixer millor els nostres deures i drets i, així, poder exercir-los.
  • *diàriament a la porta del col·le, per copsar les inquietuds dels que veniu a recollir els nens
  • *promovent reunions amb els pares delegats de classe per recollir problemàtiques més concretes.
  • *a la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya ( Fapac )
  • *en contacte permanent amb l’Ajuntament , no sols en l’aspecte educatiu, sinó també en altres com la seguretat i la infraestructura viària.