ESCOLES+SOSTENIBLES

Per un món més sostenible

En l’actualitat,  l’escola forma part de les Escoles+Sostenibles.

Es tracta d’un programa pensat per facilitar la implicació dels centres educatius en l’ambiciós projecte planetari d’imaginar i construir un món millor i més sostenible, començant per la intervenció en l’entorn més immediat.

Des de llavors, s’han iniciat una sèrie de projectes com potenciar la reducció de residus utilitzant embolcalls sostenibles, reciclar les deixalles que generem a l’escola separant paper i plàstic, ampliar i cuidar el petit jardí dels patis, i idear un jardí vertical amb l’ajuda de les famílies per enverdir encara més els espais exteriors.

Cada any seguim amb la feina que fa anys vam iniciar, i a cada curs que comença es plantejen nous objectius.

Així doncs, la nostra intenció és implicar la comunitat educativa i en especial l’alumnat en tots els projectes de l’escola per aprendre a conviure amb la natura més pròxima i respectar-la. Saber extreure al màxim de coneixements i les seves possibilitats pedagògiques ens ajudarà demà a educar ciutadans més compromesos amb l’ecologia i la sostenibilitat.

escolessostenibles_estel