El passat divendres 4 de novembre els alumnes de 6è van participar en la trobada atlètica Atleviana 2016.

Com cada edició els nois i noies de l’escola es van preparar a consciència per gaudir d’un matí d’esport i activitat física. A les classes d’educació física van practicar diverses disciplines atlètiques (curses de velocitat, de tanques, de relleus, proves de resistència, llançament de pes i salts d’alçada i de longitud) per competir amb els alumnes d’altres escoles de Sant Andreu.

La jornada va ser un èxit i els nostres alumnes ja no podran dir que mai han trepitjat unes pistes d’atletisme; a més enguany hem estrenat el tartan de la pista de Can Dragó que acabava de ser renovat.

Volem agrair la participació dels nois i noies de sisè i també la implicació del seu tutor, en Jordi i de les famílies que ens van acompanyar en un elevat nombre. Tampoc ens voldríem oblidar dels fotògrafs de la jornada: gràcies Kilian i Pedro!

Feu clic aquí per veure’n més.